לוגו
תמונה של אישה
אתר המומחים של ישראל
button
button
button
button
button
button
button
button
דוא"ל:
סיסמה:
זכור אותי
הירשם לאתר כ מומחה-עסק / חבר-גולש
עברנו לאסקימו מומחים בוידאו-צ'ט - אתם מוזמנים להצטרף אלינו askimo.co.il

%>
בריאות ורפואה
בריאות האישה
בריאות הגבר
בריאות הילד
בריאות הנפש
בריאות וכירורגיה
בריאות ורפואה - כללי
בריאות עור ואסתטיקה
דת ויהדות
הבית והגינה
הנדסה ותכנון
חוק ומשפט
חינוך והוראה
כלכלה ועסקים
מדעי החברה
מדעי הטבע והסביבה
מדעי הרוח
מודעות ורוחניות
מחשבים ואינטרנט
מידענות ויעוץ
ממשל ובטחון
משפחה והורות
סטודנטים ואקדמייה
פנאי ותרבות
פסיכולוגיה ותרפיה
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
רפואה משלימה
שיווק ופיתוח עסקי
שפות ועריכה
תיכון ובגרויות
בבילון

רוצה להתייעץ עם מומחים בוידאו? לחץ כאן

שאלות ותשובות - קידום אתרים
 

מומחי KOL בתחום מחשבים ואינטרנט >> קידום אתרים :
מר יהונתן כהן, מר ישי נאמן, מר דניאל צוקרמן, מר שרון אביגדור, מר ליאור אברהם, גב' לאה אהרונוביץ, מר ניל אוסמן, מר שחר אלדד, מר איציק אנידג'אר, מר יצחק ב.ס., מר אתי בר, מר גדעון גור אריה, מר יואב ויטריאול, רו''ח אופיר ורדי, מר ברק ינקו, מר ברק ינקו, מר פבל ישראלסקי, מאסטר עדן לוי, מר גיא לוי, מר רועי מאירוביץ, מר עמית מלכי, מר נתי נחמיאס, מר דן עוגן, מר זהר עמיהוד, גב' ענת פז קוטלר, גב' יערה קזצינסקי-אדן, מר ליאור קחן, מר תומר קרמר, גב' רינת רשתי

פנה לעסק / מומחה בקידום אתרים

מחשבים ואינטרנט >> קידום אתרים

כיצד מנועי החיפוש סורקים

כיצד מנועי החיפוש סורקים את האינטרנט?

הסריקה באינטרנט מתבצעת על ידי זחלנים שהם בעצם תוכנות הסורקות את האינטרנט כל הזמן.
מטרתן של הסריקות היא קיטלוג ואינדוקס דפי אינטרנט לתוך מאגר נתונים ענק וזאת על מנת על מנת להציג אותם מאוחר יותר לגולשים המחפשים בתוצאות החיפוש.
כאשר הרובוט זחלן מגיע לדף אינטרנט (הזחלן סורק דף דף) הוא סורק אותו , שולח נתונים לאינדקס ותפס על קישורים לדפים ולאתרים אחרים.
הרובוט עובר ומסתובב בין דפי אינטרנט באמצעות הקישורים הנמצאים באתרים , הרובוט מגיע לדף או לאתר חדש ומתחיל את כל התהליך מחדש.

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר אתי בר

[30892]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

מדוע צריך לקדם את

מדוע צריך לקדם את האתר שלי?

מאחר ובעולם קיימים מיליוני רבים של אתרי אינטרנט העוסקים כמעט בכל תחום קיים, גם אם השקעתם המון בעיצוב האתר ובבנייתו חייבים לקדם אותו ולהתחרות מול יתר האתרים שמתחרים מולכם במנועי החיפוש (בעיקר גוגל). אם האתר שלכם לא מופיע בעמוד הראשון במילות חיפוש רלוונטיות לתחום שלכם אתם מאבדים חשיפה ותנועה רבה של גולשים ולמעשה רוב גולשי האינטרנט בעולם שניגשים לאתרים דרך גוגל לא יכירו אתכם מאחר ו- "נעלמתם ברשת" .

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר אתי בר

[30891]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

מה ההבדל בין פרסום

מה ההבדל בין פרסום בגוגל לקידום אורגני?

תוכן איכותי ומקורי בדפי האתר ישפר משמעותית את מיקומו האורגני , כמובן שיש לשלב טכניקות "קידום אתרים אורגני" בצורה חכמה. אתר ללא תוכן רלוונטי לא יזכה במיקום אורגני טוב בגוגל מאחר והרעיון של קידום אורגני הוא הרלוונטיות של התכנים באתר.

קידום אורגני ישפר את דרוג האתר בתוצאות הראשיות של גוגל. תוצאות אלה מבוססות לפי חישובי האלגוריתם של גוגל ולא ניתן להטות את התוצאות ע”י תשלום עבור המיקום.
קידום ממומן הוא פירסום במערכת הפירסום של גוגל אדוורדס. ההופעה של האתר תהיה רק באזור הממומן המיועד לך ודרוג המודעה בין יתר המפרסמים מושפעת ע”י תשלום ורכיבים נוספים

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר אתי בר

[30890]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

כיצד אני מקדם את

כיצד אני מקדם את האתר שלי במנוע חיפוש גוגל?

הקדמה:
מנוע החיפוש שבו מבצעים הכי הרבה חיפושים ברשת הוא גוגל. למה זה חשוב? גוגל מייצר את התנועה הרבה ביותר לאתר שלך.

כדאי להבין איך מנוע החיפוש עובד כדי לדעת לקדם את האתר שלך ולקבל תנועה וגם בשביל להבין במקצת איך מנוע חיפוש חושב.

בכתבה הזו אני סוקר את המרכיבים המשפיעים על דירוג האתר שלך בגוגל.

המשתנים הקבועים בקידום אתר לגוגל

ישנם מספר משתנים הקובעים את דירוג האתר שלך בגוגל (בשפה מקצועית: אופטימזציה למנוע חיפוש גוגל):

- וותק האתר ברשת
- תוכן אתר אינטרנט
- דחיסת מילות מפתח
- הזמן שהגולש נמצא אצלך באתר עד שהוא חוזר למנוע החיפוש לחיפוש חדש.
- מבנה אתר
- קישורים נכנסים לאתר

וותק אתר האינטרנט:
אתר הנרשם בגוגל נמצא תחילה בתקופת המתנה לפני שהוא מקודם במנוע החיפוש. הביטוי של גוגל לכך הוא sendbox - מצב של ענישה לאתרים חדשים וקישורים חדשים תחת ההנחה שהאתר לא יכול לשחק עם אתרים אחרים עד שהוא צובר וותק. רק לאחר זמן, הענישה יורדת ובסופו של דבר נעלמת והאתר מורשה לשחק עם שאר האתרים הנחמדים. מצב זה דומה לקבלה לחברה חדשה כשהאתר החדש עובר תקופת המתנה עד שהוא מתקבל על ידי החברה החדשה (גוגל).

בגוגל, אתר אינטרנט חדש לא יכול לקבל דירוג למילות מפתח תחרותיות בתקופה ראשונה של 6-8 חודשיים. אפילו אז, הקישורים הנכנסים לאתר אינטרנט צריכים להתיישן.

תוכן:
תוכן אתר אינטרנט הוא המפתח לכל קידום במנועי חיפוש וגוגל מעניש אתרים שאין להם הרבה תוכן המקושר לאותו נושא. תוכן איכותי הוא מפתח לקידום האתר בגוגל.

יש לציין כי התוכן של האתר לא חייב בהכרח לכלול את אותן מילות מפתח שאתה רוצה לקדם. מנוע החיפוש יכולים לשייך איזה מילה מתאימה לאיזה מילה.

דחיסת מילות מפתח:
דחיסת מילות מפתח היא האחוז הכולל של תוכן העמוד שעשוי ממילות המפתח שלך. משתנה נוסף בדחיסת מילות מפתח הוא אחוז מילות מפתח שמודגשות, יש להן קו תחתון, נטויות באלכסון, בעלות טקסט על קישור וכו''.

כשדוחסים מילות מפתח בדף יש לשים לב שאת הדף קוראת עיין אנושית. חשוב להתחשב במבקרים של האתר, במסר המכירות שלך ויש להקריב תחום אחד על חשבון השני.

כיצד האתר שלך מופיע בתוצאות החיפוש:
משתנה נוסף הוא כיצד הגולש מתייחס לאתר שלך כשהוא מופיע במנוע החיפוש. מדד זה מצביע על הצבעת הגולשים בעד או נגד האתר שלך.

המשתנה הוא כזה: מנוע חיפוש יודע כשהקלקת על תוצאת חיפוש. הוא גם יודע כשחזרת מהאתר למנוע חיפוש לחפש אתר אחר.

אם אתר אינטרנט מופיע גבוה בתוצאות מנוע חיפוש ועדיין מבקרים באתר נוטים לחזור למנוע החיפוש במהירות לחפש אתר אחר לאחר שביקרו באתר, כי אז מנוע חיפוש יכול להסיק שתוצאת החיפוש לא רלוונטית לביטוי.

התוכן של האתר צריך להיות מעניין, תפריט הניווט צריך להיות ברור ונגיש למבקר והמבקר צריך למצוא באתר במהירות את התוכן אותו חיפש. אם המחפש חוזר לתוצאות החיפוש במהירות אתה מפסיד נקודות. אם זה יקרה הרבה אתה תפסיד מיקום.

מבנה אתר:
הצורה שבה האתר שלך בנוי תקבע באיזה קלות הזחלן של מנוע החיפוש יכול לאנדקס את העמודים באתר. בעדיפות ראשונה עומד תוכן האתר, וכמה קוד הזחלן צריך לעבור עד שהוא מגיע לתוכן.

כדאי לבנות את האתר כך שהזחלן יעבור בקלות באתר ושהתוכן יהיה כתוב ב HTML ככל שאפשר, ושיש שימוש בסוגים שונים של טקסט להדגיש את מה שאתה רוצה שהזחלן יראה תחילה.

ישנם אתרים בהם תוכן האתר לא מופיע עד אמצע העמוד. כשתוכן האתר שלך ב HTML מופיע משורה 174 בקוד, אז אתה בנקודת התחלה לא טובה מבחינת קידום אתר אינטרנט.

אין תשובה ברורה לשאלה באיזה שורה צריך להופיע התוכן, כדאי להשתמש בטבלאות בנויות נכון עם הגדרות עיצוב בקובץ נפרד CSS, או עדיף בלי טבלאות בכלל בשימוש עם CSS. שימוש ב CSS יכול לשפר את מיקום האתר שלך ולהקטין את כמות הקוד שהזחלן צריך לעבור עד שהוא מגיע לתוכן האתר.

קישורים נכנסים:
לפני כמה זמן מה שהיה צריך כדי לקדם את האתר שלך זה לקבל מספר רב של קישורים נכנסים ולהשתמש בכל שיטה למטרה זו ואז דירוג האתר שלך היה עולה. היום המצב שונה במקצת. האיכות קובעת יותר מהכמות. ישנם מספר רב של משתנים הקובעים את ערך הקישור הנכנס לקידום האתר אינטרנט:

* גיל הקישור. ככל שהקישור יותר ותיק המשקל שלו עולה.
* מיקום הקישור. קישורים הממוקמים גבוה יותר בעמוד הם בעלי משקל גדול יותר.
* מיקום קישור 2. קישור הנמצא בתוך טקסט הוא בעל משקל עדיף על קישור בדף קישורים.
* טקסט על הקישור וצורה. הטקסט שעל הקישור משפיע על משקלו, כך למשל אם האתר שלך מקדם חנות ספרים אז טקסט על קישור "חנות ספרים" עדיף על משהו אחר. קישור מודגש בעל צורה שונה מקבל משקל גבוה מקישור רגיל.
* רלוונטיות. הרלוונטיות של האתר שמקושר אליך.
* מספר הקישורים. ככל שיש יותר קישורים בעמוד יש פחות משקל לכל קישור.
* קישורים ללא קישור הדדי. כשאין קישורים הדדים באתר אז יש משקל רב יותר לקישור הנכנס.
* אתרי סמכות. קישורים מאתרי סמכות בתחום (gov,ac.il ושאר אתרים מכובדים).

דירוג האתר שלך לפי קישורים נכניסים נקרא בשפת גוגל agerank. כיצד תדע מה ה Pagerank של האתר שלך?
קשירת כל המשתנים ביחד:
נניח שאתה מקדם אתר אינטרנט למילים עם ביקוש בינוני עד גבוה. במקרה כזה, אתה צריך לאזן בין משתנים שונים וציר הזמן שלך כדי להגיע לתוצאות בזמן הקצר עם מטרה למקסם רווח בזמן הרחוק יותר.

לטווח הבינוני - רחוק, צפיפות מילות מפתח וקישורים נכנסים ידרגו אותך גבוה בגוגל. כל הקישורים צריכים להיות רלוונטיים. לאחר מספר חודשים תשים לב שהדירוג שלך עלה. ציר הזמן להשגת תוצאות ישתנה אם אתה עובד על אתר חדש או אתר ותיק ששודרג וכבר יש לו היסטוריה טובה ודירוג אתר גבוה, באם אתה מתחרה על ביטוי תחרותי ושאר משתנים.

מסקנה:
הדרך לתוצאה אינה קלה (אחרת למקדמי אתרים לא הייתה עבודה) ועדיין עם עבודה קשה ואולי יותר חשוב, עבודה נחושה, ניתן להשיג תוצאה טובה. זכור כי ישנם 10 אתרים בדף ראשון בגוגל. בדוק מה הם עשו, עשה 10% יותר טוב וגם אתה תהיה שם.

"התנ"ך של עסקי האינטרנט"

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר גיא לוי

[16737]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

[1]
***
אינדקס מומחים רואה חשבון בוידיאו צ'אט מאמן אישי און ליין מומחים לאסטרולוגיה מומחה לנומורולגיה
קוראת הקלפים און ליין רופאים מומחים בוידיאו צ'אט אורטופד מומחה און ליין נוירולוג בוידיאו צ'אט יעוץ עורך דין ברשת
אתרים משלימים - תקשור נומרולוגיה קלפים - קישורים שימושיים - ספרים ברשת - שותפים - נמורולוגיה - תיכון ובגרויות - תקשור - מומחים - משה שרון | לימודי קבלה